Wednesday, November 30, 2011

Glee 3x08 "Hold on to Sixteen" Promo

Berikut adalah promo untuk episode kedelapan Glee di season 3, "Hold on to Sixteen".

10 comments:

Anonymous said...

Haha... Rachel "Give me a dollar." EPIC! Asyik Sam balik lagi ke Glee!!!!!!

Anonymous said...

wow, sam, you're look so damn hot *.*

Habib said...

i see you faberry

Anonymous said...

oh my god, SAM :O

Anonymous said...

sumpah ngakak ngeliad si sam. sama muka rachel waktu ngeliad si sam LOL

Anonymous said...

GIVE ME A DOLLAR!!!!!!!

Anonymous said...

lol white chocolate tho

Anonymous said...

who's that guy in the red jakcket? why is he doing with New Directions and then showed up in Sectionals? is that a additional member?

Anonymous said...

holy crap sectionals is gonna be so goooooddd!!! im excited!!

Anonymous said...

LOL!! look at 0:20, Rachel face so damn funny X))))). yeah i'd love to give my dollars too if the stripper is Sam kyaaaa!!

Post a Comment